Cum să postezi zilnic pe social media

Cum să postezi zilnic pe social media. De ce să o faci?  

Și, dacă merită, oare chiar poți face asta fără sa pierzi o grămadă de timp în fiecare zi?

Bună,

În acest articol îți voi spune cum să faci ca să postezi pe social media conținut video zilnic.

De ce să postezi zilnic pe social media?

E foarte important să postez constant și da, chiar zilnic pe social media, deoarece social media e cea mai rapidă cale de a ajunge la potențiali clienții.

În anumite domenii, social media search-ul, adică căutarea de conținut pe social media, a depășit google search-ul.

Adică, la ora actuală, ai mai multe șanse să obții leaduri pe social media decât pe orice alt canal (eu reocmand un mix de marketing, nu doar social media, dar pentru început social media e cea mai rapidă cale).

Și dacă, ești la început de drum ori dacă vrei să faci o reconfigurare a direcției afacerii tale, sigur ai nevoie de cât mai multe leaduri (audiență nouă)

Ce materiale să alegi?reel

Conform multor studii, video-urile sunt cea mai bună variantă de a obține urmăritori noi / audiență și contacte noi. 

Ca tip de conținut, cel mai bine merg videourile scurte.

Adică tu ai ca obiectiv să postezi zilnic:

  • – un reel (dacă e pe Facebook sau pe Instagram)
  • – un short (dacă e vorba de YouTube)
  • – un video scurt (pe Tik-Tok sau LinkedIn)

Cum să postezi zilnic pe social media?

Răspunsul la întrebarea cum să postezi zilnic pe social media e: urmează o strategie.

E important:

  • – să ai un plan editorial bine pus la punct și
  • – să fii organizat/ă.

Strategie concretă

1. Fă un plan de postări pt măcar 3-4 săptămâni (nu cu punct și virgulă, dar să știi despre ce vei vorbi);

2. Filmează-te o singura zi pe săptămână, dimineața preferabil că să fii odihnita/ă și în maxim de creativitate;

3. Filmează materialele cu minim o săptămână înainte, sau chiar cu două (nu în săptămâna în care vrei sa le postezi);

4. Editează o singura zi pe săptămână (poți folosi CapCut SUA alte editoare video să tai sau să pui subtitrare in română)

5. Scrie descrierile in avans; ✍️

6. Cu o seară înainte de a posta, revizuiește materialul și trimiteți-l să îl poți posta.

Ceea ce am scris mai sus e strategia mea, și de când o aplic merge mult mai bine treaba cu reelurile. Anterior făceam și postam zilnic, ceea ce îmi cerea efort zilnic. Plus că nu erau editate materialele.

Poți de asemenea să programezi postările. Eu nu fac asta pt a putea posta și pe Instagram și pe pagina de Facebook, dar și pe profilul personal de Facebook. Prin programare pot posta doar pe pagina Facebook și uit de profilul principal.

Extra truc

Folosește descrierile pentru a face și:

  • – mini-articole pe social media;
  • – articole pe site.

Sper că ți-a plăcut acest articol și vei aplica sfaturile din el!

Dacă da, nu uita, sharing is caring!

Îți doresc o zi cu mult soare,

Dana Fatol, consultantul tău în construirea afacerii pe care o iubești!

PS: Tu reușești să postezi zilnic? Lasă un răspuns la acest articol.

PS 2: Dacă încă nu te-ai înscris la mini-cursul gratuit cu Trucuri pentru a vinde fără a fi agresiv/ă, o poți face aici

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top